Kamis, 19 Juli 2012

SMS Ucapan Ramadhan Bahasa Jawa

Dapatkan SMS Ramadhan Bahasa Jawa sebagai inspirasi memberikan ucapan selamat menjalankan ibadah puasa bagi teman, saudara, dan pasangan anda dalam bahasa Jawa.

Rasanya kurang memang, jika kita tidak memberi ucapan selamat berpuasa bagi saudara-saudara kita yang muslim. Puasa merupakan salah satu kegiatan yang dilakukan bukan hanya untuk memenuhi kewajiban sebagai umat Islam, melainkan salah kebutuhan untuk mendekatkan diri kepada Tuhan. Bukankah itu niat yang mulia dan sudah sepatut-layaknya didukung? Nah, untuk itu, kali ini khusus buat mereka yang membutuhkan bahan untuk mengirimkan sms selamat bulan Ramadhan dan menjalankan ibadah puasa dengan menggunakan bahasa Jawa.

he poro menungso.
jaman wis ra toto
ati wis angel ditoto
maksiat nang kene kono
wis podho kakehan duso
alhamdulillah wulan poso wis teko
ayo podho elingo marang gusti kang kuoso
marhaban ya syahru romadhon

Wilujeng Sasih Siam
Kanggo Apa, Mamah sareng Kulawargi di Bumi.
Neda sih hapunten samudaya kalepatan
nu dihaja sinareng henteu.
Mugia ibadahna salawasna aya dina kamulyaan.

Juminten nggelar kloso
Dodol kupat ngarepe gapuro
Meniko dinten bade poso
Menawi lepat kulo nyuwon ngapuro
Selamat menunaikan ibadah puasa

kagem sedoyo kemawon………kulo namung sakdermo lare awon bade mungel… menawi lampah ingkang awon lan sifat mboten pitados wonten ing manah…soho tumindak glenyengan….dipun angapuro..ingkang ageng sanget……
mbok bilih Gusti Pangeran …sampun mitrahaken manungso..kedah mengaten…mugi wonten ing dinten riyoyo meniko sageto sami ngadahi sipat welas asih lan jembar manah…kangge sangu wonten ing akherat mbenjang…nuwun……”SUGENG RIYADI 1SYAWAL 1428″ pareng……

Hehe, cuman sedikit yang bisa saya kumpulkan dari berbagai sumber (http://www.gusbud.web.id, http://www.mascipul.com). Semoga bisa memberi inspirasi.

0 komentar:

Posting Komentar

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2012 Hari Ini is proudly powered by blogger.com | Design by Tutorial Blogspot Published by Template Blogger